"KENAPA DURIAN BELANDA 10,000x LEBIH BAIK DARI RAWATAN KIMOTERAPI"

11:32:00 AM Unknown 0 Comments

Kita Cerita Pasal Daun Dulu..Khasiat Daun Durian Belanda..


.
Memang betul... Daun Durian Belanda memang berkhasiat dalam menyembuhkan penyakit kanser. Daun Durian Belanda yang mengandungi acetogennins inilah dapat membunuh Sel Kanser. Daun yang mengandungi acetogennins sahaja yang dapat membunuh Sel Kanser. 
Cara memilih daun durian belanda adalah dengan memetik daun yang ke 4 hingga 5 dari pucuk sahaja yang amat berkhasiat. Pastikan daun yang dipilih adalah daun yang banyak terdedah pada cahaya matahari. Ini kerana proses fotosintesis yang menyebabkan proses zat aktif pada daun lebih banyak terbentuk. Daun yang dipetik dikeringkan pada suhu bilik (seperti proses membuat serbuk Teh). Daun yang dipetik jangan dijemur pada matahari.
 Anda boleh memotong atau diiris-iris supaya daunnya cepat kering. Walaupun daunnya telah kering zat acetogennins tetap masih ada. 
Cara merebusnya, gunakan air bersih / mineral. Didihkan 3 gelas air terlebuh dahulu . Setelah air mendidih, masuhkan 3 - 4 sudu besar. Masak daun tersebut selama 10 - 15 minit sehingga air nya berwarna perang. Pastikan memasak dengan api yang sederhana. Minum airnya 3 kali sehari. Daun yang telah dimasak jangan diulang kerana sudah tiada khasiatnya. 
Bagi penghidap Kanser keberkesanannya akan terlihat dalam tempoh 3 - 4 bulan. 

* Info ini diambil dari buku tulisan Herlina Widyaningrum berjudul SIRSAK Si Buah Ajaib 10,000 X Lebih Hebat Dari Kemoterapi.

You Might Also Like

0 comments: